مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 22:452023-08-22سياسي

پروژه های نیمه تمام قم در اولویت قرار بگیرد


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه پروژه های نیمه تمام قم در اولویت قرار بگیرد، مطرح کرد: پس از این اولویت باید به دنبال نقشه راه جدیدی برای پیشرفت و آبادانی قم بود.

- ایسنا/قم رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه پروژه های نیمه تمام قم در اولویت قرار بگیرد، مطرح کرد: پس از این اولویت باید به دنبال نقشه راه جدیدی برای پیشرفت و آبادانی قم بود.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در آیین تکریم و معارفه استاندار قم که عصر امروز 31 مردادماه در سالن جلسات کرامت برگزار شد، اظهار کرد: در روایات آمده است که اهل قم از اهل بیت(ع) هستند و هیچ ستمگری قصد خیانت به قم نمی کند مگر آن که عجلش زود فرا رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه حکومت بدون دین داری و شکرگزاری عاقبت خوبی ندارد، عنوان کرد: هر حکومتی که دین را فراگرفته باشد هرگز در مقابل دشمن تسلیم نخواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری اضافه کرد: اگر فردی حق را محور فعالیت های خود قرار دهد، قطعا مردم او را با جان و دل خواهند پذیرفت.

وی با بیان اینکه از حقوق مردم بر حاکم این است که حاکم هرچیزی که برای خود صلاح می داند باید برای مردم نیز صلاح بداند، تصریح کرد: امام موسی بن جعفر(ع) نیز می فرماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام قم در اولویت قرار بگیرد

پروژه های نیمه تمام قم در اولویت قرار بگیرد