مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:412023-07-25اجتماعي

هشدار سطح نارنجی دریایی برای هرمزگان صادر شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، در اطلاعیه ای هشدار سطح نارنجی دریایی و هواشناسی برای روزهای سوم تا ششم مردادماه جاری در استان صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهرداد حسن زاده بیان داشت: خروجی نقشه ها و مدل های هواشناسی برای روزهای آینده بیانگر شرایط ناپایدار جوی و دریایی است و وزش باد نسبت شدید جنوب شرقی و مواج شدن دریا از صبح امروز سه شنبه سوم تا شب جمعه ششم مردادماه دور از انتظار نخواهد بود.

وی عنوان کرد: اثر این سامانه دریای عمان، تنگه هرمز و خلیج فارس است و در پی آن اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، نیمه سنگین، کشتی های تجاری، تورهای صیادی و آسیب با قفس های پرورش ماهی پیش بینی می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار کرد: در این مدت خودداری از تردد شناورهای سبک و فعالیت های تفریحی و شنا در جاسک، لارک، هرمز، قشم، بندرعباس، هنگام، تنب بزرگ و کوچک، ابوموسی، سیری، کیش و لاوان پیش بینی جهت تردد ایمن شناورهای مسافربری و کشتی های تجاری توصیه می شود.

وی با اشاره به هشدار شماره 6 هواشناسی نیز گفت: از بعد از ظهر سه شنبه سوم مردادماه تا شب شنبه هفتم مردادماه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان رگبار باران و رعد و برق و گاهی تگرگ، تندباد لحظه ای همراه با گرد و خاک و کاهش موقتی دید افقی پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سطح نارنجی دریایی برای هرمزگان صادر شد

هشدار سطح نارنجی دریایی برای هرمزگان صادر شد