مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-20بين الملل

رمزگشایی از ابعاد نفوذ لابی صهیونیستی در سرویس موسیقی «اسپاتیفای»


ترویج تئوری های توطئه از سوی رسانه های صهیونیستی جهت پیشبرد اهداف شان علیه افراد و جریان های حامی فلسطین، رویکردی است که سال هاست پیش گرفته اند و در قالب آن کنشگری های نامشروع مختلفی انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، سرویس پخش موسیقی و پادکستِ اسپاتیفای/Spotify به تازگی اقدام به حذف یک آهنگ فلسطینی از محمد عاصف (خواننده فلسطینی) کرده است.

عنوان این اثر، خون من فلسطینی است است و بهانه اسپاتیفای نیز برای حذف آن، طرح ادعاهای مختلف مبنی بر یهودی ستیز بودن این اثر بوده است.

با این حال، مستندات زیادی وجود دارند که نشان های می دهند لابی های حامی رژیم اشغالگر قدس در حذف اثر هنری مذکور از اسپاتیفای نقش داشته اند.

در این رابطه، نکته مهم این است که اسپاتیفای از نفوذ زیادی در بریتانیا برخوردار است.

کشوری که در آن لابی های صهیونیستی نیز از قدرت بالایی برخوردارند.

از این رو، برنامه فلسطین محرمانه زدایی شبکه پرس تی وی در گفت وگو با دیوید میلر، استاد سابق دانشگاه بریستول بریتانیا و فعال سیاسی و اجتماعی حامی حقوق ملت فلسطین و همچنین کیت کلارنبرگ، روزنامه نگار و منتقد سیاست های بین المللی رژیم صهیونیستی، به واکاوی ابعاد مختلف نفوذ و اثرگذاری لابی های صهیونیستی بر سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای که بزرگترین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از ابعاد نفوذ لابی صهیونیستی در سرویس موسیقی «اسپاتیفای»

رمزگشایی از ابعاد نفوذ لابی صهیونیستی در سرویس موسیقی «اسپاتیفای»