مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-03سياسي

مشارکت 4 هزار نیکوکار قزوینی در طرح مفتاح الجنه


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از اجرای طرح مفتاح الجنه و بازدید بیش از 4 هزار خیر و نیکوکار قزوینی از منازل خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ناصر ظاهری اظهار کرد: در طرح مفتاح الجنه، خیرین و نیکوکاران با هماهنگی های صورت گرفته با ادارت کمیته امداد و مددکاران مربوطه به منازل خانواده های تحت حمایت مراجعه می کنند و با استماع مشکلات خانواده ها ضمن دلجویی از آن ها، مساعدت های لازم برای رفع مشکلات خانواده ها صورت می پذیرد.

وی ضمن قدردانی از حضور مردم خیر در طرح مفتاح الجنه تصریح کرد: در سه ماهه نخست سالجاری حدود 4 هزار نفر از خیرین و نیکوکاران با مراجعه به منزل مددجویان مشکلات آنان را رفع کردند.

لازم به ذکر است حضور امامان جمعه و جماعت، مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی در این طرح چشمگیر و قابل ملاحظه بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: در استان قزوین حدود 30 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد می باشند که طبق آمار از 10 درصد خانواده ها در سه ماهه اول سال 1402 به صورت چهره به چهره توسط خیرین بازدید به عمل آمده است.

ظاهری ادامه داد: در این دیدارها حدود 40 میلیارد ریال اعتبار برای رفع نیازها و مشکلات خانواد های ولی نعمت هزینه صرف شده که توسط خیرین و نیکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 4 هزار نیکوکار قزوینی در طرح مفتاح الجنه

مشارکت 4 هزار نیکوکار قزوینی در طرح مفتاح الجنه