مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-01سياسي

برنامه های محرمی تلویزیون زیر 10درصد مخاطب داشتند!/استثنای «معلی»


طبق نظرسنجی رسمی منتشرشده از سوی سازمان صداوسیما همه ویژه برنامه های تلویزیون در ایام محرم امسال غیر از «حسنیه معلی» کمتر از 10 درصد مخاطب داشته اند! - طبق نظرسنجی رسمی منتشرشده از سوی سازمان صداوسیما همه ویژه برنامه های تلویزیون در ایام محرم امسال غیر از حسنیه معلی کمتر از 10 درصد مخاطب داشته اند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مقاطع مختلف زمانی در صداوسیما و تولیداتی که روی آنتن می رود در باکس های زمانی مختلف محل ارزیابی مخاطب قرار می گیرد.

به ویژه در مقاطعی که ویترین صداوسیما قرار است مخاطب خود را حفظ کرده و حتی مخاطب از دست رفته را هم جذب کند.

از جمله این مقاطع زمانی که هرساله محل قضاوت و ارزیابی رسانه ها قرار می گیرد دهه اول ماه محرم است که با پایان این دهه در سال جاری رسانه های مختلف با استناد به آمار تلوبیون که چند سالی است یکی از معدود شاخص ها برای ارزیابی مخاطبان پیگیر برنامه های تلویزیون تبدیل شده است گزارش هایی را درباره برنامه های محرم ارائه کردند.

فارغ از آمار و ارزیابی تحلیلی رسانه ها اما آمار رسمی خود سازمان صداوسیما معمولاً ملاک اصلی درباره میزان بیننده ها و آمار مخاطبان تلویزیون است.

امروز سه شنبه 10 مرداد، نتایج تازه ترین نظرسنجی انجام شده توسط مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما درباره ویژه برنامه های محرمی امسال من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های محرمی تلویزیون زیر 10درصد مخاطب داشتند!/استثنای «معلی»

برنامه های محرمی تلویزیون زیر 10درصد مخاطب داشتند!/استثنای «معلی»