مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-13حوادث

سارق باغ های بیدزرد و دارنگون شیراز دستگیر شد


فرمانده انتظامی شیراز، از دستگیری سارقی خبر داد که طی هفته های اخیر اموال شهروندان را در باغ های بیدزرد و دارنگون، به سرقت برده است.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شیراز، از دستگیری سارقی خبر داد که طی هفته های اخیر اموال شهروندان را در باغ های بیدزرد و دارنگون، به سرقت برده است.

سرهنگ فرج شجاعی یکشنبه 22 مرداد در توضیح این خبر به خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغ ها در محدوده دارنگون و بیدزرد شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پایگاه تجسس و پاسگاه دارنگون قرار گرفت.

او افزود: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه ای را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهم در بازجویی انجام شده به 35 فقره سرقت از باغات و اماکن خصوصی اقرار کرد، گفت: در این خصوص سه مالخر نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، تصریح کرد: از کشاورزان می خواهیم نسبت به گماردن نگهبان با صلاحیت در مزارع و باغ ها اقدام لازم را به عمل آورند و گشت زنی مداوم در باغات داشته باشند و در صورت مشاهده فرد یا افرادی که مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق باغ های بیدزرد و دارنگون شیراز دستگیر شد

سارق باغ های بیدزرد و دارنگون شیراز دستگیر شد