مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-19حوادث

آزادسازی 270 میلیاردی اراضی کشاورزی در رامسر


فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازی 5 هزار و 500 متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزش 270میلیارد ریال در شهرستان رامسر خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازی 5 هزار و 500 متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزش 270میلیارد ریال در شهرستان رامسر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر محصور کردن غیر قانونی و شروع به ساخت و ساز در بخش قابل توجهی از زمین های کشاورزی در مناطق جنگلی شهرستان رامسر، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی و انتظامی شهرستان رامسر پس از هماهنگی قضایی و حضور نمایندگان از اداره جهادکشاورزی استان مازندران نسبت به آزادسازی زمین های مذکور به متراژ 5 هزار و 500 مترمربع در اراضی کشاورزی به صورت غیر قانونی تغییرکاربری داده شد، اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در این عملیات تمام اراضی که تغییر کاربری داده شده بود رهاسازی و به سازمان جهاد کشاورزی تحویل شد، تصریح کرد: ارزش زمین رهاسازی شده برابر نظر کارشناسان 270 میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه در این رابطه 3 متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 270 میلیاردی اراضی کشاورزی در رامسر

آزادسازی 270 میلیاردی اراضی کشاورزی در رامسر