مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-04اقتصادي

تمرکز مستندسازان بر سوژه های اجتماعی/افزایش دوبرابری تقاضا داشتیم


مدیر مستند مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی ضمن ارائه توضیحاتی درباره فرآیند ثبت تقاضای تولید از سوی مستندسازان، از بالا بودن گرایش به موضوعات اجتماعی خبر داد.

- هومن مرادی کرمانی مدیر مستند مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره وضعیت ثبت طرح، قرارداد و رجوع مستندسازان به مرکز گسترش توضیح داد: اگر بخواهیم تعداد طرح هایی که امسال به مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی ارائه شده را با سال گذشته مقایسه کنیم، تا این مقطع زمانی افزایش دو برابری داشته است و همچنین توانسته ایم تعداد قراردادهای بیشتری منعقد کنیم.

تمایل مستندسازان هم بیشتر در حوزه اجتماعی است.

وی در پاسخ به اینکه شائبه که اعلام اولویت های حمایتی از سوی مرکز، به معنای آن است که از تولید مستند با موضوع های دیگر حمایت نمی شود هم توضیح داد: قطعاً ما سعی می کنیم به اکثر موضوعات مهم و موضوعاتی که کمتر به آن ها پرداخته شده بپردازیم، البته موضوع آب و جمعیت از موضوعاتی هستند که در حال حاضر مهم و جزو مسائل روز کشور هستند و امسال یک نگاه ویژه تری به این دو موضوع در تولیدات خود خواهیم داشت.

فرآیند ارائه طرح های مستند به مرکز چگونه است؟ مرادی کرمانی درباره فرآیند ارائه طرح به مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز مستندسازان بر سوژه های اجتماعی/افزایش دوبرابری تقاضا داشتیم

تمرکز مستندسازان بر سوژه های اجتماعی/افزایش دوبرابری تقاضا داشتیم