مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 18:202023-08-21سياسي

شهدای رسانه جهاد در صحنه تبیین را در کارنامه خود ماندگار کردند


استاندار یزد با صدور پیامی به دومین یادواره شهدای رسانه استان یزد گفت: شهدای رسانه جهاد در صحنه تبیین را در کارنامه خود ماندگار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهران فاطمی در این پیام آورده است: امیدواریم با برگزاری چنین محافل نورانی و مبارکی، شاهد بالندگی فرهنگ ایثار در ابعاد مختلف جامعه باشیم.

در این پیام همچنین آمده است: شهدا، پیشقراولان بی بدیل و بی مانند عشق ورزی به پروردگار خویشند که همچو ستاره ای درخشان، در جهان جهل و تاریکی می درخشند و از تلالو جانفشانی خویش، روشنایی را به پویندگان حقیقی راه راستی و درستی اعطا می کنند و اینگونه است که این مردان الهی بر سفره رحمت و کرامت بی مانند و بی انتهای پروردگار خویش مهمان می شوند و به مقام عند ربهم یرزقون نائل می آیند.

این پیام می افزاید: شهدای والامقام رسانه اما از جنس دیگرند، آن جانهای پاکی که در دو جهاد هم زمان گام نهاده و در کنار جهاد در جنگ، جهاد در صحنه تبیین را نیز بر کارنامه درخشان خویش افزوده و فداکاری فروزان خویش را فروزان تر کرده اند؛ بی شک اجر عظیم شان نزد خداوند متعال افزون تر است.

در این پیام همچنین آمده است: برگزاری دومین یادواره شهدای والامقام رسانه استان دارالعباده و دارالعلم یزد، اقدامی ارزشمند و شایسته تقدیر است که به ویژه در مقطع کنونی که اهمیت و جایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای رسانه جهاد در صحنه تبیین را در کارنامه خود ماندگار کردند

شهدای رسانه جهاد در صحنه تبیین را در کارنامه خود ماندگار کردند