مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-22اقتصادي

اقدامات شاخص طرح های آبرسانی در شهرستان مرزی خواف


امور آب و فاضلاب خواف اقدامات شاخص یک سال گذشته و در دولت سیزدهم برای اجرای طرحهای آبرسانی مناطق شهری و روستایی این شهرستان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خواف، محسن چهکندی اظهار کرد: در دولت سیزدهم اقدامات شاخصی برای رفع مشکلات تامین آب در مناطق شهری و روستایی شهرستان خواف انجام شده که حفر و تجهیز 2 حلقه چاه به منظور حل مشکلات تامین آب در شهر خواف و 15 روستای مجتمع کلاته های بخش مرکزی با 46 هزار و 300 نفر جمعیت تحت پوشش از این جمله است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف افزود: همچنین اجرای 10 کیلومتر خط انتقال، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ با اعتباری افزون بر 110 میلیارد ریال منجر به افزایش توان تولید 40 لیتر بر ثانیه آبرسانی در شهرستان خواف شد.

وی ادامه داد: حفر یک حلقه چاه آب شرب با دبی 22 لیتر برثانیه به منظور تامین کسری آب 13 هزار مشترک با اعتبار 55 میلیارد ریال از دیگر اقدامات در این راستا بوده است.

چهکندی ابراز کرد: در شهر نشتیفان و روستاهای بخش سلامی و بخش مرکزی خواف نیز از ابتدای سال جاری بیش از 9 کیلومتر اصلاح شبکه توزیع آب شرب نیز انجام شده است و در دستور کار برنامه جامع اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده توزیع آب قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات شاخص طرح های آبرسانی در شهرستان مرزی خواف

اقدامات شاخص طرح های آبرسانی در شهرستان مرزی خواف