مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-13سياسي

پیام تسلیت فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدادر پی درگذشت سردار حاج رحیم قراجه داغی


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام در پی درگذشت سردار خستگی ناپذیر سپاه اسلام حاج رحیم قراجه داغی پیام تسلیتی را منتشر نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام در پی درگذشت سردار خستگی ناپذیر سپاه اسلام حاج رحیم قراجه داغی پیام تسلیتی را منتشر نمود.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت سردار خستگی ناپذیر سپاه اسلام حاج رحیم قراجه داغی باعث تاسف و تاثر اینجانب و تمامی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام گشت.

زندگی سراسر نور و جهاد ایشان الگوی آزادگی و تواضع و مجاهدت در راه خدا بود.

مردم ولایت مدار شهرستان ارومیه و استان آذربایجان غربی مجاهدت های خستگی ناپذیر این رزمنده سرافراز اسلام را در فرماندهی میدان های نبرد و در جبهه های دوپازا، بوالفتح و ارتفاعات سربه فلک کشیده آذربایجان و کردستان فراموش نخواهند کرد.

این رزمنده و سرباز ولایت پس از تحمل سختی های فراوان و جراحات ناشی از نبرد در جبهه های حق علیه باطل به وصال یاران شهیدش پیوست و این فراق برای ایشان به سر رسید.

اینجانب عروج شهادت گونه ایشان را تسلیت گفته و از خداوند منان برای ایشان علو درجات الهی و برای بازماندگان ، بیت شریف ، همرزمان و ارادتمندان آن عزیز از دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدادر پی درگذشت سردار حاج رحیم قراجه داغی

پیام تسلیت فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدادر پی درگذشت سردار حاج رحیم قراجه داغی