مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-04سياسي

تبلیغ حادثه کربلا مهم ترین عامل آشنایی مردم با قیام حسینی بود


تبلیغ و انتشار حادثه کربلا مهمترین عامل آشنایی مردم با حقیقت قیام حسینی بود که توسط حضرت زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) به خوبی انجام شد.

- آستارا- امام جمعه آستارا گفت: تبلیغ و انتشار حادثه کربلا مهمترین عامل آشنایی مردم با حقیقت قیام حسینی بود که توسط حضرت زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) به خوبی انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان آستارا به بررسی حوادث بعد از شهادت امام حسین (ع) پرداخت و گفت: تبلیغ و انتشار حادثه کربلا مهمترین عامل آشنایی مردم با حقیقت قیام حسینی بود که توسط حضرت زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) به خوبی انجام شد.

امام جمعه آستارا افزود: اگر خطبه ها و سخنرانی های افشاگرانه این دو شخصیت بزرگوار بعد از حادثه کربلا نبود، مردم یزید را امیرمؤمنان و امام حسین (ع) را یک شخص سرکش و طغیانگر می شناختند که علیه حکومت قیام کرده و جای حق و باطل به طور کامل عوض می شد.

وی ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در مراسم عزاداری ماه محرم، با اشاره به نقشه های دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در این مراسم و به اصطلاح خودشان تحریم محرم گفت: دشمنان دین و مکتب اهل بیت (ع) همه کار کردند که مردم از امام حسین (ع) دور بشوند و یا فاصله پیدا کنند ولی به لطف خدا و عنایت حضرت سیدالشهداء مراسم ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ حادثه کربلا مهم ترین عامل آشنایی مردم با قیام حسینی بود

تبلیغ حادثه کربلا مهم ترین عامل آشنایی مردم با قیام حسینی بود