مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-13اقتصادي

پیشرفت 60 درصدی واحدهای نهضت ملی در استان تهران


مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه عملیات اجرایی 50 هزار واحد مسکونی در بحث نهضت ملی در استان تهران آغاز شده است گفت: واحدهای مسکونی درحال ساخت در طرح اقدام ملی مسکن بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در دهه فجر آماده بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در نشست شورای مسکن استان تهران که با حضور استاندار، مدیران کل ادارات مرتبط با حوزه مسکن و فرمانداران شهرستانهای غرب استان، عصر امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری  شهرستان اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: از مجموع 9 هزار بازرسی انجام شده از واحدهای صنفی مشاوراملاک در شهرستانهای استان تهران بالغ بر 800 واحد بنگاه غیر مجاز املاک پلمب و بنگاه های متخلف بیش از 80 میلیارد تومان توسط اداره تعزیرات جریمه شده اند.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده شورای مسکن و شهرسازی در استان تهران افزود: در هفته دولت با حضور مسئولان کشوری درحدود 21 هزار واحد مسکونی از مجموع 400 هزار واحد مسکونی که ساخت آن در دستور کار قرار دارد، آماده سازی و تحویل واجدین شرایط نهضت ملی مسکن می شود.

جنتی بیان کرد: تاکنون عملیات اجرایی ساخت بیش از 250 هزار واحد مسکونی آغاز شده که از این تعداد 50 هزار واحد مسکونی در بحث نهضت ملی و اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 60 درصدی واحدهای نهضت ملی در استان تهران

پیشرفت 60 درصدی واحدهای نهضت ملی در استان تهران