مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 20:102023-08-02بين الملل

لاپید: پلیس اسراییل به ابزار دست یک جنایتکار تبدیل شده است


رهبر ائتلاف مخالفان در کنست، ضمن توصیف پلیس تل آویو به عنوان «ابزار دست یک جنایتکار» از بازرس کل پلیس رژیم صهیونیستی خواست رفتار بهتری با معترضان داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یاییر لاپید رهبر ائتلاف مخالفان در کنست، بعدازظهر امروز (چهارشنبه، 2آگوست) و بعد از درگیری های خشن بین معترضان و پلیس، از کوبی شبتای بازرس کل پلیس رژیم صهیونیستی خواست تا با معترضان به طرح تغییرات قضایی در سرزمین های اشغالی محترمانه برخورد شود .

براساس گزارش شبکه صهیونیستی آی24 ، لاپید امروز با انتشار پیام هایی در فضای مجازی، بر لزوم احترام به صدها هزار شهروند اسراییلی که حقوق دموکراتیک خود را مطالبه می کنند تاکید کرده و خواستار عدم توسل به زور، بازجویی و دستگیری شد.

در همین خصوص، لاپید با انتشار یادداشتی در روزنامه نشنال نوشت: اگر پلیس در اسراییل، به ابزار دست یک جنایتکار محکوم تبدیل شود، فاجعه بار خواهد بود.

خشونت فعلی برای اجرای سیاست های خشونت آمیز و غیردموکراتیک وزیر امنیت داخلی، یعنی ایتمار بن گویر است .

رهبر مخالفان کابینه بنیامین نتانیاهو در این یادداشت افزود: پلیس باید با بلوغ فکری و مسئولیت پذیری عمل کند و فراتر از خواست وزیر برای پر کردن بیمارستان ایخیلوف از مجروحان به وظایفش عمل کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاپید: پلیس اسراییل به ابزار دست یک جنایتکار تبدیل شده است

لاپید: پلیس اسراییل به ابزار دست یک جنایتکار تبدیل شده است