مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 22:552023-08-05سياسي

نمایش فصل شیدایی همزمان با روز خبرنگار آغاز شود


دبیر اجرایی دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان از پیشنهاد برای آغاز اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی همزمان با روز خبرنگار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مهدی فرجی امشب در حاشیه بازدید استاندار همدان از ستاد اجرایی کنگره شهدا، اظهار کرد: نمایش میدانی و چندرسانه ای فصل شیدایی قرار بود از روز جمعه بیستم مردادماه آغاز شود که پیشنهاد می کنیم این نمایش به مناسبت روز خبرنگار و در راستای تکریم این قشر، دو روز زودتر افتتاح و آماده اکران شود.

وی با تبریک پیشاپیش روز خبرنگار و با تقدیر از زحمات خبرنگاران در راستای پوشش اخبار و اطلاعات دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان عنوان کرد: اصحاب رسانه نقش و رسالت مهمی در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت بر دوش دارند و این نقش رسانه نه تنها یک شعار بلکه یک راهبرد بنیادی است.

دبیر اجرایی دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان ادامه داد: نمایش چندرسانه ای فصل شیدایی روایتی از خلقت تا ظهور است و مقرر شده به مدت دو هفته هر شب در محل نمایشگاه بین المللی همدان به اجرا در بیاید.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می کنیم اصحاب رسانه همزمان با قرار گرفتن در ایام هفته خبرنگار حتما از این نمایش بازدید کنند گفت: رسانه در تبیین شاخص های ایثار و شهادت نقشی تعیین کننده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش فصل شیدایی همزمان با روز خبرنگار آغاز شود

نمایش فصل شیدایی همزمان با روز خبرنگار آغاز شود