مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:352023-07-31سياسي

کانون های مساجد تا دهم مرداد اطلاعات موکب را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند


کانون های فرهنگی هنری مساجد دارای موکب در ایام اربعین حسینی، تا دهم مرداد ماه فرصت دارند اطلاعات موکب را در سامانه بچه های مسجد، ذیل رواق همدلی ثبت کنند.

- کانون های فرهنگی هنری مساجد دارای موکب در ایام اربعین حسینی، تا دهم مرداد ماه فرصت دارند اطلاعات موکب را در سامانه بچه های مسجد، ذیل رواق "همدلی" ثبت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، این ستاد بنابر وظیفه ذاتی خود، امسال نیز در حوزه های فرهنگی و هنری در ایام برگزاری پیاده روی عظیم اربعین حسینی، هم در داخل کشور و هم در کشور عراق، فعالیت های گسترده ای خواهد داشت.

بنا بر این گزارش، کانون های فرهنگی هنری مساجد دارای موکب در ایام اربعین حسینی که دارای مجوز از ستاد بازسازی عتبات عالیات هستند، تا دهم مرداد ماه فرصت دارند اطلاعات موکب را در سامانه بچه های مسجد ذیل رواق همدلی به نشانی https://b2n.

ir/mokeb_kanoon ثبت کنند.

محل فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در مسیرهای مختلف پیاده روی اربعین حسینی در کشورهای عراق و ایران است.

بر این اساس، در داخل کشور در مرزهای شرقی و غربی و برخی از استان هایی که محل تردد زائران هستند؛ و در کشور عراق، در شهرهای مذهبی نجف، کربلا، سامرا و کاظمین، و سایر مسیرهای پیاده روی اربعین حسینی، است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های مساجد تا دهم مرداد اطلاعات موکب را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند

کانون های مساجد تا دهم مرداد اطلاعات موکب را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند