مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-16سياسي

نگاه بخشی مدیران به مسئولیت ها از آفت های بزرگ در کشور است


نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران نگاه بخشی مدیران به مسئولیت ها را یکی از آفت های بزرگ در کشور دانست و افزود: درصد قابل ملاحظه ای تخلفات در نظام شورایی بخاطر فقدان آموزش است.

- ایسنا/لرستان نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران نگاه بخشی مدیران به مسئولیت ها را یکی از آفت های بزرگ در کشور دانست و افزود: درصد قابل ملاحظه ای تخلفات در نظام شورایی بخاطر فقدان آموزش است.

پرویز سروری امروز 25 مردادماه در اولین نشست ملی مشترک که با حضور مدیران دفاتر امور شهری و شورای استانداری ها و روسای شوراهای اسلامی استان های سراسر کشور که در محل سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: فراوانی صحبت های امیرالمومنین علی(ع) بیشتر مربوط به هشدارها به مدیران بوده است که این موضوعی خیلی مهم است.

وی با بیان اینکه هرجا تولید قدرت می شود دو اتفاق به دنبال دارد، افزود: اتفاق حداقلی متاسفانه این است که قدرت تبدیل به خدمت مردم می شود و این در حالیست که خدا، اسلام و انسانیت قدرت را در راستای خدمت به خلق می خواهند اما در وجه غالب قدرت تبدیل به خدمت نمی شود بلکه تبدیل به فساد، سوءاستفاده می شود تا به خواسته خود برسیم.

نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید بنا به فرمایش امام علی (ع) مدیران همیشه خود را شارژ معنوی کنند تا قدرت آنان در راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه بخشی مدیران به مسئولیت ها از آفت های بزرگ در کشور است

نگاه بخشی مدیران به مسئولیت ها از آفت های بزرگ در کشور است