مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-22سياسي

ذوالنور: دستگاه ها هماهنگ باشند/ گاهی آب شیرین صرف صنعت و فضای سبز می شود


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم هماهنگی بین دستگاه ها گفت: تولید آب شیرین هزینه بر است اما گاهی صرف صنعت و فضای سبز می شود که به مدیریت جدی نیاز دارد.

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم هماهنگی بین دستگاه ها گفت: تولید آب شیرین هزینه بر است اما گاهی صرف صنعت و فضای سبز می شود که به مدیریت جدی نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی گزارش نهایی کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در خصوص انتقال آب بین حوضه ای با تسلیت شهادت حضرت رقیه (س) گفت: در قدیم گفته می شد که میزان بارندگی ایران و دنیا یک مقدار مشخص است و بر اساس آن برنامه ریزی می شد اما اکنون تغییرات اقلیمی شرایط آب و هوایی عوض شده و فرمول های گذشته بهم خورده است.

وی با بیان اینکه دیگر چیزی به نام ستاد حوادث غیرمترقبه جز در موارد وقوع سیل، زلزله و طوفان معنا ندارد، افزود: با شرایط اقلیمی فعلی، با ترسالی و سیل های توفنده و یا خشکسالی مخرب مواجه هستیم و باید خودمان را برای این شرایط آماده کنیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون گفت: این گزارش نشان می دهد که به هماهنگی فرادستگاهی بین سازمان مراتع و جنگل ها، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و محیط زیست در عرصه های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنور: دستگاه ها هماهنگ باشند/ گاهی آب شیرین صرف صنعت و فضای سبز می شود

ذوالنور: دستگاه ها هماهنگ باشند/ گاهی آب شیرین صرف صنعت و فضای سبز می شود