مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-20سياسي

راه عزتمند شهدا با هیچ نیرنگی منحرف نمی شود


استکبار هر چه تلاش کند، نمی تواند راه عزتمند شهدا را در دل مؤمنان منحرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی صبح یکشنبه در کنگره ملی سه هزار و 400 شهید استان اردبیل که در سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده و با حضور فرماندهان نظامی، انتظامی و فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد، اظهار کرد: امروز راه ما، راه عزتمند امام حسین (ع) است که دشمن هر قدر سعی کرد با خدعه و نیرنگ این راه را منحرف کند، موفق نشد.

وی یاد و خاطره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل را گرامی داشت و تصریح کرد: مفتخریم که امروز در این محفل نورانی که به یاد بهترین انسان های عصر حاضر است، گرد هم آمده و میهمان شهدا هستیم.

استاندار اردبیل حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در این کنگره گرامی داشت و گفت: امروز برای استان اردبیل روز افتخارآفرین است که در اسناد زرین این استان باقی خواهد ماند.

عاملی افزود: اردبیل مفتخر است که در تاریخ و برای اولین بار وحدت و یکپارچگی را برای این کشور به ارمغان آورد و در سایه شهدا امروز منادیان عشق به خاندان رسول الله مکتب تشیع و اهل بیت هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: البته تحقق این امر در سایه جانفشانی های شهدایی انجام گرفت که در تاریخ این استان ماندگار هستند و وجود شهیدگاه سند عزتمند و شاهد گواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه عزتمند شهدا با هیچ نیرنگی منحرف نمی شود

راه عزتمند شهدا با هیچ نیرنگی منحرف نمی شود