مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 10:552023-07-30سياسي

امیر سرتیپ قربانی: هوانیروز به تسلیحات و تجهیزات روز دنیا مجهز است


امروز هوانیروز ارتش به عنوان بزرگ ترین و قدرتمندترین ناوگان بالگردی غرب آسیا فعالیت می کند و به تسلیحات و تجهیزات روز دنیا مجهز است.

- فرمانده هوانیروز ارتش گفت: امروز هوانیروز ارتش به عنوان بزرگ ترین و قدرتمندترین ناوگان بالگردی غرب آسیا فعالیت می کند و به تسلیحات و تجهیزات روز دنیا مجهز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش صبح امروز (یکشنبه، 8 مردادماه) در مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد، گفت: مرصاد یک جریان بود و نمی توان گفت که یک واقعه یا قصه تاریخی بود.

وی ادامه داد: عملیات مرصاد جریانی بود که منافقین در تنگه مرصاد توسط همه نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش به ویژه هوانیروز ارتش شکست خوردند.

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: ارتش بعث عراق چندین بار در طول جنگ احیا شد و در اواخر دفاع مقدس مجدداً بازسازی می شود و از سمت جنوب به کشورمان حمله می کند.

وی افزود: منافقین با ادعای حمایت از مردم پس از رد صلاحیت مسعود رجوی در روزهای ابتدایی انقلاب دست به آغاز شورش مسلحانه زدند.

منافقین یرای انجام عملیات خود دست در دست رژیم بعث عراق گذاشتند.

امیر سرتیپ قربانی با بیان اینکه منافقین فکر کردند مردم از انقلاب خود دست می کشند، تاکیدکرد: مردم ما 8 سال جنگ را لمس کردند و با جان خود از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرتیپ قربانی: هوانیروز به تسلیحات و تجهیزات روز دنیا مجهز است

امیر سرتیپ قربانی: هوانیروز به تسلیحات و تجهیزات روز دنیا مجهز است