مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 21:552023-08-20اجتماعي

اماکن گردشگری آذربایجان شرقی برای معلولان مناسب سازی می شود


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: محیط اماکن تاریخی و گردشگری استان با هدف بهره مندی بهتر جانبازان و توان یابان مناسب سازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حمزه زاده روز یکشنبه در دیدار با رییس هیأت ورزش های جانبازان و معلولین استان، افزود: در راستای تکریم و ایجاد تسهیلات مناسب اقدامات لازم برای بهره مندی از ظرفیت های سه حوزه تخصصی این اداره کل شامل اماکن گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی برای خانواده های شهدا، جانبازاران و ایثارگران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گفته وی در این راستا امکانات لازم برای توانجویان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنها توسط گروه های کارشناسی میراث فرهنگی مورد بررسی قرار می گیرد.

حمره زاده ادامه داد: میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در نظر دارد با همکاری اداره کل امور ایثارگران و بنیاد شهید استان برنامه های جدیدی را در حوزه گردشگری برای خانواده شهدا و جانبازان اجرا کند.

به گفته وی مناسب سازی فضای اماکن تاریخی و گردشگری برای بهره مندی جانبازان و افراد توان یاب جزو برنامه های مهم میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است که به طور جد در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن گردشگری آذربایجان شرقی برای معلولان مناسب سازی می شود

اماکن گردشگری آذربایجان شرقی برای معلولان مناسب سازی می شود