مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-22سياسي

سامانه نظارت مردمی استان یزد در هفته دولت اجرایی می ‎شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: سامانه ابتکاری و هوشمند نظارت مردمی استان یزد (نماد) با هدف ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم در هفته دولت امسال اجرایی خواهد شد.

- ایسنا/یزد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: سامانه ابتکاری و هوشمند نظارت مردمی استان یزد (نماد) با هدف ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم در هفته دولت امسال اجرایی خواهد شد.

محمد حسین پارساییان امروز سه شنبه 31 مردادماه در این باره افزود: اقشار مختلف مردمی می توانند با سهولت و بدون واسطه هرگونه پیشنهاد خود را از طریق این سامانه به مسئولان بیان کنند.

وی ادامه داد: همچنین اگر گلایه و انتقادی از ارگان یا کارمند یا مسئولی داشته باشند نیز از طریق این سامانه امکان طرح و پیگیری وجود دارد و تا مراحل بالاتر نیز امکان پیگیری دارد.

معاون استاندار گفت: دولت مردمی سیزدهم، اقشار مختلف را ولی نعمت خود می داند و هر گونه تشویق در رابطه با پرسنل و مدیران اداری نیز با ارزیابی مردمی و میزان رضایت مندی مردمی در این سامانه است و قطعا اگر میزان شکایت از دستگاهی زیاد شد اقدامات بعدی نیز انجام خواهد شد تا در نهایت رضایت مردم جلب شود.

پارساییان افزود: ارزیابی های آینده مدیران و ادارات نیز بر اساس این نظرات مردمی از طریق این سامانه دریافت می شود و در مورد اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه نظارت مردمی استان یزد در هفته دولت اجرایی می ‎شود

سامانه نظارت مردمی استان یزد در هفته دولت اجرایی می ‎شود