مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-21سياسي

اختصاص پروازهای فوق العاده «یاسوج به نجف» ویژه اربعین


مدیرکل فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج از اختصاص پروازهای فوق العاده «یاسوج به نجف» ویژه اربعین خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج از اختصاص پروازهای فوق العاده یاسوج به نجف ویژه اربعین خبر داد.

عنایت انصاری فرد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: به مناسبت ایام اربعین حسینی، دو پرواز فوق العاده از یاسوج به مقصد نجف و بالعکس پیش بینی شده و انجام می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به تصویب مرزهوایی طی بهمن ماه سال 1400 و نصب تمام امکانات، تجهیزات و زیرساخت های لازم از جمله راه اندازی اداره گذرنامه، گمرک، نهادریاست جمهوری، قرنطینه، بانک ملی و تحویل مُهر ورود و خروج مرز هوایی به پلیس مهاجرت استان و آمادگی فرودگاه یاسوج برای پروازهای بین المللی، این فرودگاه در لیست عملیات پروازهای اربعین امسال قرار گرفته است.

انصاری تصریح کرد: 25 فرودگاه در سطح کشور در لیست عملیات پروازهای اربعین امسال قرار داده شدند که یکی از این فرودگاهها، فرودگاه یاسوج است.

گفتنی است که می طلبد مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص استاندار با رایزنی و پیگیری لازم مجوز پرواز یاسوج به نجف از سازمان هواپیمایی کشور را اخذ کنند تا یک شرکت هواپیمایی برای انجام این پروازها به فرودگاه یاسوج معرفی شود تا هزینه بلیط سفر از یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص پروازهای فوق العاده «یاسوج به نجف» ویژه اربعین

اختصاص پروازهای فوق العاده «یاسوج به نجف» ویژه اربعین