مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 17:302023-07-30سياسي

باید با ابزار هنر مفاهیم قرآن را ترویج دهیم


جلسه 64 کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی امروز یک شنبه (8مردادماه) در سالن جلسات غدیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دستور جلسه بررسی اجرایی سازی دستور مقام معظم رهبری با موضوع «مسجد پایگاه محوری قرآن» برگزار شد.

- در جلسه 64 کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی عنوان شد: باید با ابزار هنر مفاهیم قرآن را ترویج دهیم جلسه 64 کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی امروز یک شنبه (8مردادماه) در سالن جلسات غدیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دستور جلسه بررسی اجرایی سازی دستور مقام معظم رهبری با موضوع مسجد پایگاه محوری قرآن برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا معاف -معاون قرآن و عترت- در ابتدای این نشست با بیان چند خبر خوب قرآنی اظهار کرد: برنامه محفل2 با همت صدا و سیما و سایر مجموعه های قرآنی همکار کلید خورده است.

به گفته مدیر شبکه سه دلیل موفقیت این برنامه حضور جبهه قرآنی در میدان عمل بوده است از این رو امیدواریم در قسمت دوم این برنامه هم شاهد کمک های جامعه قرآنی باشیم.

وی با اشاره به واکنش به موقع جامعه قرآنی به موضوع هتک حرمت به قرآن در سوئد و دانمارک یادآور شد: خوشبختانه واکنش ها به این موضوع سریع و هوشمندانه بود و با حضور خوب جامعه قرآنی در مقابل سفارت سوئد پاسخ جامعه قرآنی به این هتک حرمت کامل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با ابزار هنر مفاهیم قرآن را ترویج دهیم

باید با ابزار هنر مفاهیم قرآن را ترویج دهیم