مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 23:052023-08-16بين الملل

رژیم صهیونیستی در تلاش برای تخریب بناهای تاریخی فلسطین


منابع فلسطینی خبر دادند نهادهای وابسته به رژیم صهیونیستی یکی از بناهای تاریخی فلسطین را در اراضی 1948 تخریب کرده اند و تلاش ها برای تخریب دیگر بناها ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان های رژیم صهیونیستی همچنان به تخریب ابنیه تاریخی و مقدس در روستای البصه در مجاورت عکا در محدوده اراضی 1948 ادامه می دهند.

وبگاه معا ، شامگاه امروز (چهارشنبه)، خبر داد نهادهای وابسته به رژیم صهیونیستی روز سه شنبه یکی از مهم ترین ابنیه تاریخی در روستای البصه معروف به بیت الخوری در مجاورت کلیسا و مسجد این روستا را تخریب کردند.

این وبگاه با اشاره به اینکه این اقدام در راستای از بین بردن هویت فلسطینی این روستا و اجرای پروژه های یهودی سازی انجام شده، به نقل از عمر خمایسی وکیل فلسطینی مؤسسه میزان نوشت که طرح هایی برای حفظ ابنیه باستانی و مقدسات روستای البصه از جمله یک کلیسا، مسجد و بیت الخوری که یکی از قدیمی ترین اماکن تاریخی این روستا بوده، تدارک دیده شده است.

عمر خمایسی اضافه کرد که شواهد حاکی از آن است بیت الخوری روز گذشته تخریب شده و پیگیری پرونده این روستا و مقابله با طرح های این چنینی ادامه دارد.

خمایسی همچنین اظهار داشت که جلوی بسیاری از تخریب ها گرفته شده و مردم فلسطین موفق شده اند اکثر این اقدامات و طرح ها را متوقف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی در تلاش برای تخریب بناهای تاریخی فلسطین

رژیم صهیونیستی در تلاش برای تخریب بناهای تاریخی فلسطین