مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-17اجتماعي

کلاهبرداران در کمین زائران اربعین حسینی


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی و ثبت نام اینترنتی زائران برای سفر به عتبات عالیات، فرصتی برای افراد سودجو و کلاهبرداران اینترنتی به وجود آمده تا با عناوین و شیوه های مختلف اقدام به کلاهبرداری از آحاد مردم کنند.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی و ثبت نام اینترنتی زائران برای سفر به عتبات عالیات، فرصتی برای افراد سودجو و کلاهبرداران اینترنتی به وجود آمده تا با عناوین و شیوه های مختلف اقدام به کلاهبرداری از آحاد مردم کنند.

سیداحمد موسوی صبح امروز (26 مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برخی از کلاهبرداران با طراحی صفحات جعلی اینترنتی فیشینگ در قالب صدور سریع گذرنامه اربعین با سرقت اطلاعات بانکی افراد، اقدام به کلاهبرداری از آن ها می کنند.

وی تصریح کرد: زائران اباعبدالله الحسین (ع) به تبلیغات و لینک های ارسال شده توجه نکنند و برای ثبت نام به سایت اصلی سازمان حج و زیارت (سماح) مراجعه کنند.

رییس پلیس فتا زنجان گفت: شهروندان توصیه های پلیس را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق مرکز فوریت های سایبری به شماره 096380 یا سایت پلیس فتا به آدرس www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداران در کمین زائران اربعین حسینی

کلاهبرداران در کمین زائران اربعین حسینی