مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-08اقتصادي

اشتغال 13هزار نفر در شهرک های صنعتی استان اردبیل


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: 700 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری با ایجاد اشتغال برای بیش از 13هزار نفر در نواحی و شهرک های صنعتی استان اردبیل مستقر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم علایی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته حمایت از صنایع خرد و کوچک و روز خبرنگار، اظهار کرد: تملک و احداث 20 شهرک و ناحیه صنعتی با مساحت 1400 هکتار در تمامی شهرستان های استان اردبیل به غیر از شهرستان سرعین با اخذ سند ثبتی برای 95درصد از اراضی در اختیار، انجام شد.

وی افزود: 700 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری با ایجاد اشتغال برای بیش از 13هزار نفر در نواحی و شهرک های صنعتی استان اردبیل مستقر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: 90درصد واحدهای تولیدی مستقر جزو مشاغل خرد و کوچک به حساب می آیند که شرکت شهرک های صنعتی در راستای حمایت از این واحدها از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

علایی تاکید کرد: بهسازی و آسفالت 7 خیابان شهرک صنعتی اردبیل 2 با اعتباری بالغ بر 30میلیارد تومان و تکمیل و آماده سازی معابر 60 هکتار از فاز سوم شهرک صنعتی اردبیل2 با اعتبار بالغ بر 70میلیارد تومان با هدف تأمین زمین مورد نیاز سرمایه گذاران در مرکز استان از جمله اقدامات این شرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 13هزار نفر در شهرک های صنعتی استان اردبیل

اشتغال 13هزار نفر در شهرک های صنعتی استان اردبیل