مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-17سياسي

فرصت بررسی لایحه حجاب در صحن مجلس نبود/ برخورد با مروجان بی حجابی


بخش مجازات و سلبی لایحه عفاف و حجاب برای عده بسیار کمی از افراد جامعه چون گروه های سازمان یافته، سلبریتی ها و مروجان بی‎ حجابی است.

- امیرحسین بانکی پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به موافقت مجلس با رسیدگی به لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بر اساس اصل 85 قانون اساسی، اظهار داشت: هفته گذشته و پس از آنکه مشخص شد 1500 پیشنهاد برای لایحه عفاف و حجاب از سوی نمایندگان مجلس ارائه شده است، به این نتیجه رسیدیم که امکان بررسی این حجم از پیشنهادات در صحن مجلس وجود ندارد.

وی بیان کرد: حدود سه هفته آینده قرار است بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در صحن مجلس آغاز شود و بررسی 1500 پیشنهاد برای لایحه عفاف و حجاب حداقل دو ماه نیاز دارد و با وجود لوایحی چون لایحه برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه سال آینده ما نمی توانیم دو ماه از زمان مجلس را صرف بررسی این لایحه کنیم.

مجلس برای موضوع عفاف و حجاب اهمیت زیادی قائل است نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاکید قاطبه نمایندگان مجلس این بود که نباید لوایح معیشتی و اقتصادی روی زمین بماند و دو ماه از وقت مجلس صرف بررسی لایحه عفاف و حجاب شود.

البته مجلس شورای اسلامی برای موضوع عفاف و حجاب اهمیت زیادی قائل است، اما اولویت اصلی مجلس یازدهم از همان ابتدا پیگیری مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت بررسی لایحه حجاب در صحن مجلس نبود/ برخورد با مروجان بی حجابی

فرصت بررسی لایحه حجاب در صحن مجلس نبود/ برخورد با مروجان بی حجابی