مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-22سياسي

هشدار یک نماینده مجلس درباره احتمال تشکیل بازار سیاه بلیت اربعین


یک نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری با بیان اینکه «تهیه بلیت اعم از زمینی و هوایی به ویژه برای بازگشت از مراسم اربعین با مشکلات جدی مواجه است» نسبت به ایجاد بازار سیاه در این زمینه هشدار داد.

- یک نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری با بیان اینکه تهیه بلیت اعم از زمینی و هوایی به ویژه برای بازگشت از مراسم اربعین با مشکلات جدی مواجه است نسبت به ایجاد بازار سیاه در این زمینه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 31 مرداد 1402 صحن مجلس در تذکری با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی گفت: اربعین حسینی بزرگترین تجمع سالانه در جهان و نماد قدرت و عامل همبستگی شیفتگان و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) است؛ بیش از 25 میلیون نفر در این راهپیمایی شرکت می کنند، لذا تلاش برای برگزاری هر چه باشکوه تر این راهپیمایی از وظایف و مسئولیت های خطیر دولت فارغ از سود و زیان اقتصادی است.

وی افزود: بسیاری از مردم گلایه مند هستند که مشکلات سامانه سماح رفع نشده و گذرنامه درخواست به موقع به دست هموطنان نمی رسد؛ تهیه بلیت اعم از زمینی و هوایی به ویژه برای بازگشت با مشکلات جدی مواجه است، لذا احتمال تشکیل بازار سیاه بلیت وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار یک نماینده مجلس درباره احتمال تشکیل بازار سیاه بلیت اربعین

هشدار یک نماینده مجلس درباره احتمال تشکیل بازار سیاه بلیت اربعین