مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-05اقتصادي

وب سرویس بوم ایران زمین چه کاربردی دارد؟


استفاده از آخرین تکنولوژی های و فناوری های نوین روز دنیا و امکان پیاده سازی سرویس ها با اکثر زبان های برنامه نویسی را می توان از عمده مزایای سامانه بوم ایران زمین عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک بانکداری باز تحول جدیدی در عرصه ارائه خدمات بانکی در کشور ها به حساب می آید.

البته موضوع جدیدی در دنیا، نیست.

در کشور ما نیز بانک ها به سمت بانکداری باز حرکت کرده اند.

بانکداری باز یک رویه بانکی است که برای ارائه دهندگان خدمات مالی شخص ثالث دسترسی آزاد به بانک ها، تراکنش ها و سایر داده های مالی بانک ها و مؤسسات مالی غیربانکی را از طریق استفاده از رابط های برنامه نویسی کاربردی (API) فراهم می کند.

براساس این گزارش ارائه سرویس های بانکداری باز به مشتریان اقدامی است که بانک ایران زمین طی سال های اخیر با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، از طریق سامانه بوم ایران زمین اجرایی کرده است.

حال ممکن است این سوال پیش بیاید که منظور از سامانه بوم ایران زمین چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ برای پاسخ به این سوال می توان گفت که بانک ایران زمین با استفاده از هوش مصنوعی و داده کاوی اطلاعات مشتریان، خدمات متناسب با نیاز آنان را ارائه می دهد و این امکان را به مشتریان می دهد که علاوه بر دسترسی به خدمات گسترده بانکی، بتوانند با ترکیب اطلاعات بانکی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وب سرویس بوم ایران زمین چه کاربردی دارد؟

وب سرویس بوم ایران زمین چه کاربردی دارد؟