مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-08سياسي

دهقانی: خبرنگاران حامی رونق اقتصاد دانش بنیان کشور هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، همزمان با فرارسیدن 17 مردادماه سالگرد شهادت محمود صارمی، - آیین تکریم و گرامی داشت روز خبرنگار با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، همزمان با فرارسیدن 17 مردادماه سالگرد شهادت محمود صارمی، خبرنگار ایرنا و دیپلمات های ایرانی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف و روز گرامیداشت مقام خبرنگار، روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و جمعی از اصحاب رسانه دیدار و گفت وگویی صمیمی داشتند.

روح الله دهقانی طی سخنانی در جمع خبرنگاران حوزه علم و فناوری با اشاره به نقش کلیدی و راهبردی رسانه ها در شکل گیری باور ها اظهار داشت: حوزه خبر با روح و ذهن افراد ارتباط دارد؛ لذا اگر بیش تر از حوزه سلامت اهمیت نداشته باشد به همان اندازه اهمیت دارد.

مسایل علوم و فناوری های شناختی به یکی از دغدغه های صاحبان قدرت تبدیل شده و فهمیده اند آن چه که می توانند با آن تغییر ایجاد کنند چیزی جز باور و شناخت نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقانی: خبرنگاران حامی رونق اقتصاد دانش بنیان کشور هستند

دهقانی: خبرنگاران حامی رونق اقتصاد دانش بنیان کشور هستند