مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 18:102023-07-23سياسي

بازدید اعضای کمیسیون انرژی از نمایشگاه صنعت هسته ای کشور


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از  حضور اعضای کمیسیون در سازمان انرژی اتمی و بازدید از نمایشگاه صنعت هسته ای کشور خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از  حضور اعضای کمیسیون در سازمان انرژی اتمی و بازدید از نمایشگاه صنعت هسته ای کشور خبر داد.

مصطفی نخعی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: امروز اعضای کمیسیون انرژی در سازمان انرژی اتمی حضور پیدا کردند و از نمایشگاه صنعت هسته ای کشور بازدید کرده و نشستی را با رییس سازمان داشتیم.

رویکرد اصلی در این نمایشگاه مبتنی بر رفع نیازمندی های مردم و بخش های مختلف کشور از جمله حوزه های کشاورزی، محیط زیست، صنایع عمومی، سلامت، دارو و انرژی بود.

وی در ادامه اظهار کرد: صنعت هسته ای همان طور که رهبر انقلاب فرمودند علاوه بر مزایای بسیار برای کشور به نوعی حافظ آبروی ملی ما در دنیا محسوب می شود فلذا ضروری است بیش از گذشته به این حوزه توجه شود.

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جهت گیری سازمان انرژی اتمی در حوزه انرژی براساس سند راهبردی، دستیابی به سهم حداقل 15 درصدی از تولید انرژی کشور از مخل برق هسته ای تا سال 1420 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اعضای کمیسیون انرژی از نمایشگاه صنعت هسته ای کشور

بازدید اعضای کمیسیون انرژی از نمایشگاه صنعت هسته ای کشور