مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-02سياسي

کسی که هواپیمای مسافربری را هدف قرار می دهد یزید زمان است


جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:کسی که هواپیمای مسافربری را با صدها کودک، زن و مرد در خلیج فارس مورد اصابت گلوله قرار می دهد یزید زمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرتیپ علیرضا الهامی ظهر امروز در سی وپنجمین یادواره شهدای سوباشی با بیان اینکه شیعه فرهنگی غنی و ریشه ای در تعالیم بزرگ الهی دارد، اظهار کرد: شیعه فضیلت و مزیت و برتری دارد که دشمن برای آن طرح و نقشه تنظیم می کند.

وی افزود: نظریه ویژه تحت عنوان شیعه مانع و خوار چشم و استخوان در گلو برای سلطه استکبار در دنیا است و ویژگی زیادی همچون ریشه در مکتب عاشورا و حضرت سید الشهدا (ع) دارد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به طرح های دشمن برای نابودی شیعه گفت: دشمن طرح کلان راهبردی برای محدود کردن شیعه در دنیا به ویژه شیعیان جمهوری اسلامی را رایگان برنامه ریزی می کند و هزینه زیادی برای آن صرف کرده است.

سرتیپ الهامی خاطرنشان کرد: یزیدی که هواپیمای مسافربری را با صدها کودک، زن و مرد در خلیج فارس مورد اصابت گلوله قرار می دهد و آمریکا به افرادش پاداش می دهد این همان یزید زمان است.

وی با بیان اینکه همان یزیدی که از رژیم کودک کش حمایت و در دنیا جرم و جنایت و تجاوز را نشر می دهد و دارو را برای همه مخصوصاً کشور ما تحریم کرده صدها راه برای ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی که هواپیمای مسافربری را هدف قرار می دهد یزید زمان است

کسی که هواپیمای مسافربری را هدف قرار می دهد یزید زمان است