مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-15اقتصادي

تخلف 229 مشاور املاک در استان بوشهر


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و 641 بازرسی از واحدهای صنفی مشاورین املاک در سراسر استان صورت گرفته که 229 مورد آن بعنوان متخلف منجر به تشکیل پرونده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، مهدی صفوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبر نگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون از 10 هزار و 471 بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات در فروشگاه های مواد غذایی، منسوجات، پوشاک،کیف، کفش، لوازم یدکی خودرو، مصالح ساختمانی و غیره در سراسر استان صورت گرفته که 929 مورد آن به عنوان متخلف و مابقی غیر متخلف بوده است .

وی با اشاره به برنامه های اجرایی بازرسی و نظارت در سطح بازار عنوان کرد: در سطح بازار یک هزار 833 گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه های اجرایی نظیر جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، فرماندهی اماکن عمومی، امنیت اقتصادی فرآجا و بسیج اصناف بوده که 348 مورد آن متخلف و مابقی غیر متخلف بوده اند.

وی افزود: همچنین تعداد یک هزار و 477 طرح نظارتی شامل عید نوروز، ماه رمضان، مبارزه با قاچاق کالا و غیره در سراسر استان صورت گرفته که تعداد 222 مورد متخلف مشخص و اقدام قانونی لازم صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف 229 مشاور املاک در استان بوشهر

تخلف 229 مشاور املاک در استان بوشهر