مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-17سياسي

آموزش و پرورش اصلی ترین بستر تحقق جهاد تبیین در کشور است


آموزش و پرورش به عنوان مهمترین نهاد متولی فرهنگ اصلی ترین بستر تحقق جهاد تبیین در سطح کشور است.

- اهواز- فرمانده سپاه خوزستان گفت: آموزش و پرورش به عنوان مهمترین نهاد متولی فرهنگ اصلی ترین بستر تحقق جهاد تبیین در سطح کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز پنجشنبه در سی و هفتمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور در اهواز اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان مهمترین نهاد متولی فرهنگ اصلی ترین بستر تحقق جهاد تبیین در سطح کشور است و بر این اساس باید با استفاده از ظرفیت های خود نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب برای دانش آموزان و اولیای آنها اقدام کند.

وی با تاکید بر ضرورت فعال سازی ظرفیت مسئولیت های اجتماعی شرکت ها و صنایع برای کمک به فعالیت های فرهنگی - تربیتی آموزش و پرورش اضافه کرد: آموزش و پرورش خوزستان به عنوان مهمترین نهاد تربیتی در سطح استان باید به اولویت اصلی همه دستگاه ها و نهادها مبدل شود و با محوریت مسئولیت های اجتماعی نسبت به تقویت فعالیت های فرهنگی، تربیتی - عملکردی آموزش و پرورش اقدام کند.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: آموزش و پرورش رکن مهم زندگی اجتماعی است و مصون سازی آن در برابر آسیب ها امری ضروری و فراگیر است و بر این اساس باید با مشارکت دادن خانواده ها نسبت به عملیاتی کردن هر چه بهتر ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش اصلی ترین بستر تحقق جهاد تبیین در کشور است

آموزش و پرورش اصلی ترین بستر تحقق جهاد تبیین در کشور است