مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 17:032023-08-03سياسي

ادعای قطع بودجه رصدخانه مهاجرت صحت ندارد+ سند


در حالی که اظهارات مدیر رصدخانه مهاجرت درباره قطع بودجه این مرکز، حواشی مختلفی به همراه داشته، اسناد مالی نشان می دهد پرداختی ها به این رصدخانه انجام شده و ادعاهای مطرح شده توسط مدیر این مرکز صحت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، در روزهای اخیر انتشار گفت وگوی بهرام صلواتی، مدیر رصدخانه مهاجرت، در روزنامه اطلاعات حواشی متعددی در رسانه های فارسی زبان داخلی و خارجی به دنبال داشته است.

نقل قول روزنامه اطلاعات و این رسانه ها به این گونه است که به دلیل صحبت های انتقادی او از وضعیت مهاجرت نخبگان حمایت از رصدخانه مهاجرت قطع شده است و قرار است این نهاد پژوهشی تعطیل شود.

کمی بعد، سیدرضا میرنظامی، رییس پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف، اخبار منتشر شده را تکذیب کرد و گفت: جدیدترین وصولی رصدخانه مربوط به 17 تیر امسال است که 500 میلیون از معاونت دریافت کرده اند.

وی در تفسیر گفته صلواتی تأکید کرد: درباره فضای فیزیکی هم صرفاً بخشی از فضای مازاد رصدخانه به صورت موقت و با اطلاع قبلی در اختیار تیم اجرایی کنفرانس سیاست گذاری قرار گرفته است و ساختمان محل فعالیت رصدخانه همچنان در اختیار آن ها بوده و خواهد بود.

همچنین هیچ تصمیمی از طرف معاونت علمی برای لغو یا کاهش حمایت های مالی از فعالیت های رصدخانه اخذ نشده و به فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای قطع بودجه رصدخانه مهاجرت صحت ندارد+ سند

ادعای قطع بودجه رصدخانه مهاجرت صحت ندارد+ سند