مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 22:252023-08-19سياسي

خشت اولی که ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری کج نهاد


اعلام آمارهای متناقض از سوی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در خصوص تعداد داوطلبان پیش ثبت نام شده برای انتخابات مجلس نشان داد که متولیان امر نتوانستند از مرحله نخست فرایند اجرایی این رویداد سیاسی مهم کشور نمره قبولی بگیرند و تداوم این رویه پیامدهای .

-   از آنجاکه نه سخنگو و نه دبیر ستاد انتخابات استان برای اعلام آمار نهایی جواب تلفن خبرنگار این رسانه و رسانه های دیگر را در همان روز و بعد از اتمام مهلت پیش ثبت نام پاسخ ندادند، در انتشار خبر آمار نهایی به مصاحبه تلفنی دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با شبکه استانی سیما استناد شد اما ساعت 21 و 59 دقیقه همان شب آمار نهایی پیش ثبت نام داوطلبان استان از طریق خبرگزاری ایرنا در مصاحبه اختصاصی با محسن حسین میرزایی 700 داوطلب عنوان می شود و یکی از روزنامه های محلی صبح روز بعد خبر این رسانه را تیتر یک خود می کند.

در حالی در آمار قبلی تعداد دواطلبانی که در مرحله پیش ثبت نام مدارک خود را در سامانه بارگذاری کرده بودند بیش از 500 نفر اعلام شده بود و آمار فعلی یک اختلاف فاحش 200 نفری را نشان می دهد.

شگفتی بعدی نیز زمانی رخ می دهد که در بعدازظهر روز چهارشنبه 25 مردادماه سومین آمار از سوی محسن حسین میرزایی سخنگوی ستاد انتخابات استان از طریق کانال اطلاع رسانی روابط عمومی استانداری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشت اولی که ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری کج نهاد

خشت اولی که ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری کج نهاد