مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-14سياسي

بررسی آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی در کمیسیون اصل 90 مجلس


با توجه به شکایات واصله به کمیسیون اصل 90، آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی با رییس مرکز اطلاعات مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی در گمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

- علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست این کمیسیون اظهار کرد: این نشست با حضور رییس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد و امور دارایی برگزار شد و آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به کثرت شکایات وارده به کمیسیون در خصوص عدم شفافیت اقدامات مالی در دستگاه ها و همچنین چالش هایی که ورود رمز ارز و پول الکترونیک ممکن است به اقتصاد کشور تحمیل کند، جلسه ای به منظور بررسی راهکارهای عملی مبارزه با فساد و ابعاد مختلف موضوع مذکور برگزار شد و رییس مرکز اطلاعات مالی ضمن رونمایی از پیش نویس سند ملی ارزیابی مخاطرات فساد، راهکارهای مبارزه با فساد را تشریح و اقدامات انجام شده در این خصوص را به اطلاع اعضای کمیسیون رساند.

  عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: در خصوص ایجاد بستر لازم برای شفاف سازی تبادلات بانکی و مالی اشخاص حقیقی و حقوقی و حرکت در جهت ارتقاء سلامت معادلات در کشور نیز در این جلسه راهکارهای مختلف بررسی و مورد تبادل نظر قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی در کمیسیون اصل 90 مجلس

بررسی آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی در کمیسیون اصل 90 مجلس