مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-14فرهنگي

در قانون مطبوعات، خلاء وجود دارد / لزوم توجه بیشتر به رفع مشکلات خبرنگاران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و رسانه های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع اصحاب رسانه جنوب استان کرمان و در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار این منطقه  گفت: - مدیرکل مطبوعات و رسانه های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در قانون مطبوعات خلا وجود دارد و در مورد خبرنگار سکوت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و رسانه های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع اصحاب رسانه جنوب استان کرمان و در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار این منطقه  گفت: در قانون مطبوعات خلا وجود دارد و در مورد خبرنگار سکوت شده است و فقط صاحب امتیاز و مدیر مسئول را می بیند که ما از طریق سامانه جامع رسانه های کشور سعی داریم این خلا را کمی جبران کنیم.

وی اظهار داشت: آیین نامه کار حرفه ای روزنامه نگاری را تدوین می کنیم تا کارت حرفه ای به خبرنگاران فعال بدهیم و در آینده حمایت از آنها راحتتر می شود.

شمسایی گفت: حدود 14 هزار رسانه در کشور وجود دارد که شامل که هشت هزار مجله، 330 روزنامه، پنج هزار پایگاه خبری و 28 خبرگزاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در قانون مطبوعات، خلاء وجود دارد / لزوم توجه بیشتر به رفع مشکلات خبرنگاران

در قانون مطبوعات، خلاء وجود دارد / لزوم توجه بیشتر به رفع مشکلات خبرنگاران