مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 19:152023-08-13ورزشي

مرحله نخست مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان برگزار می شود


رییس کمیته مینی فوتبال استان همدان گفت: مرحله نخست مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان استان همدان در بخش آقایان به طور همزمان به میزبانی شهرهای همدان، - تویسرکان و درگزین برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میثم ناصرنژاد بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات مینی فوتبال اظهار کرد: در این مرحله از مسابقات استانی 12 تیم از شهرستان های مختلف استان همدان شرکت دارند و از فردا دوشنبه 23 مرداد ماه به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: مسابقات گروه A به میزبانی شهر تویسرکان و با حضور تیم های ملایر الف، نهاوند، تویسرکان و ملایر ب برگزار می شود.

رییس کمیته مینی فوتبال استان همدان با اشاره به گروه دوم این مسابقات گفت: مسابقات گروه B با حضور تیم های درگزین، فامنین، کبودرآهنگ و رزن به میزبانی درگزین انجام خواهد شد و رقابت های گروه C با شرکت تیم های همدان الف، اسدآباد، بهار و همدان ب به میزبانی شهر جورقان اجرا می شود.

ناصرنژاد خاطرنشان کرد: تیم های برتر این مرحله از مسابقات به دور نهایی صعود می کنند و بزودی میزبان مرحله نهایی تعیین خواهد شد.

وی بیان اینکه مرحله نهایی مسابقات استانی بخش بانوان نیز روز شنبه 28 مردادماه به میزبانی شهر بهار و با شرکت هشت تیم راه یافته به این مرحله از رقابت ها آغاز می شود و به مدت 2 روز ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله نخست مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان برگزار می شود

مرحله نخست مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان برگزار می شود