مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-04سياسي

سردار پورجمشیدیان: شاهد تحقق امنیت پایدار در مرزها هستیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار پورجمشیدیان صبح امروز در همایش فعالان و موکب داران اربعین حسینی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، - فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه شاهد تحقق امنیت پایدار در مرزها هستیم، گفت: با تلاش نیرو های مسلح و دولت شاهد استقرار امنیت در حد عالی در 2 سوی مرز تمرچین هستیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار پورجمشیدیان صبح امروز در همایش فعالان و موکب داران اربعین حسینی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و گیلان که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امروز در سایه تلاش نیرو های مسلح، دولت و تمام ارکان نظام شاهد تحقق امنیت پایدار در مرز ها و منطقه هستیم.

وی افزود: تمام مردم چه شیعه و چه سنی در هر 2 سوی مرز های ایران و کردستان عراق عاشق اهل بیت (ع) هستند و در راه خدمت به زائران از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه شهدای آذربایجان غربی عنوان کرد: تمام تلاش و همت مسئولان بر مبنای ارائه خدمات مناسب به زائران در مسیر مرز تمرچین است و امیدواریم در این خصوص رضایت مردم را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار پورجمشیدیان: شاهد تحقق امنیت پایدار در مرزها هستیم

سردار پورجمشیدیان: شاهد تحقق امنیت پایدار در مرزها هستیم