مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 03:152023-07-22سياسي

طرح «دهیار راهنمای زائر» در اربعین امسال در خوزستان اجرایی می شود


مدیر کل امور روستایی و شوراهای خوزستان گفت: طرح «دهیار راهنمای زائر» با نصب بنر متحدالشکل و با شعار واحد در ورودی های روستاهای استان توسط دهیاران اجرا می شود.

- اهواز- مدیر کل امور روستایی و شوراهای خوزستان گفت: طرح دهیار راهنمای زائر با نصب بنر متحدالشکل و با شعار واحد در ورودی های روستاهای استان توسط دهیاران اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی باوی شامگاه شنبه در گفت وگویی رسانه ای بیان کرد: طرح هماهنگ (دهیار راهنمای زائر) با نصب بنر متحدالشکل و با شعار واحد در ورودی های روستاهای خوزستان توسط دهیاران اجرا می شود.

باوی گفت: بنر این طرح با آرم وزارت کشور، نام شهرستان، بخش، روستا و مشخصات کامل دهیاران به همراه شماره تماس آن ها طراحی و نصب می شود.

مدیر کل امور روستایی و شوراهای خوزستان ادامه داد: استفاده از ظرفیت شوراها و دهیاران روستاها در اسکان اضطراری و امدادرسانی فوری به زائران در تمام مسیرهای ورودی و منتهی به مرزهای استان از جمله مزایای این طرح است.

وی افزود: طرح دهیار راهنمای زائر در اربعین پارسال اجرا شده و رضایتمندی زائران را در پی داشته که یکی دیگر طرح های هماهنگی شده در این خصوص طرح هر دهیاری یک موکب خواهد بود که امسال اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «دهیار راهنمای زائر» در اربعین امسال در خوزستان اجرایی می شود

طرح «دهیار راهنمای زائر» در اربعین امسال در خوزستان اجرایی می شود