مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:502023-07-25اقتصادي

اجرای طرح نظارت بازرسان بر بنگاه های املاک کرمانشاه از 7 مردادماه


فرماندار کرمانشاه با اشاره به شناسایی 8 هزار واحد مسکونی خالی از سکنه در سطح این شهر، از اجرای طرح نظارت بازرسان بر بنگاه های املاک کرمانشاه از هفتم مردادماه جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه امروز در جلسه کارگروه کنترل بازار مسکن، اظهار کرد: طبق بررسی های صورت گرفته، 8 هزار واحد مسکونی خالی از سکنه در سطح شهر کرمانشاه شناسایی شده که با هماهنگی اداره کل امور مالیاتی پیامکی برای صاحبان منازل ارسال می شود که باید ظرف مدت 20 روز برای تعیین تکلیف خود در سامانه مسکن و اسکان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ملک های زیر 120 متر است معاف از مالیات است، تصریح کرد: امکانی که تعیین تکلیف نشوند به عنوان منازل خالی از سکنه  شناسایی و مشمول مالیات؛ در سال اول  6 درصد، در سال دوم 12 درصد و در سال سوم 18 درصد خواهند شد.

فرماندار کرمانشاه  اضافه کرد: برای مالکانی که 10 ملک به بالا داشته باشند این مالیات 2 برابر خواهد شده به طوریکه در سال اول 12 درصد، در سال دوم 24 درصد و در سال سوم 36 درصد خواهد شد.

وی در ادامه اشاره ای به بحث افزایش 20 درصدی برای میزان اجاره بها داشت و گفت: از روز شنبه، هفتم مردادماه تیم های نظارتی متشکل از 10 ارگان در بنگاه ها معاملات ملکی سطح شهر ورود خواهند کرد و ضمن بررسی قراردادهای اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارت بازرسان بر بنگاه های املاک کرمانشاه از 7 مردادماه

اجرای طرح نظارت بازرسان بر بنگاه های املاک کرمانشاه از 7 مردادماه