مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:052023-07-29اقتصادي

رشد 38 درصدی صادرات محصولات کشاورزی از مرز مهران


روح الله غلامی مدیرکل گمرک استان ایلام صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مهم ترین اقلام صادراتی شامل مصالح ساختمانی، میوه و تره بار، محصولات پلاستیکی، صنعتی، شیشه و جام، لوازم خانگی و محصولات فلزی است.

وی با اشاره به اینکه 134 هزار تن محصولات کشاورزی از مرز مهران به عراق صادر شد افزود: ارزش محصولات کشاورزی صادر شده به عراق از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه 50 میلیون دلار بوده است.

مدیرکل گمرک استان ایلام یادآور شد: مجموع صادرات  کالاهای کشاورزی از مرز بین المللی مهران به عراق نسبت به مدت مشابه سال گذشته 38 درصد رشد را نشان می دهد.

  وی با اشاره به مجموع صادرات از مرز مهران در بازه زمانی ابتدای سال تا پایان تیرماه یادآور شد: این مدت 537 میلیون انواع کالا از طریق مرز مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

  غلامی با اشاره به اینکه این میزان کالا با وزن یک میلیون و 65 تن از طریق مرز بین المللی مهران صادر شده است، تاکید کرد: این میزان صادرات کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزشی 9 درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرک استان ایلام از رشد 47 درصدی درآمد گمرکات استان با 225 میلیارد ریال خبر داد و گفت: همچنین در مبارزه با قاچاق کالا نیز با تشکیل 29 پرونده به ارزش 216 میلیارد ریال شاهد رشد 76 درصدی در ارزش کالای قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 38 درصدی صادرات محصولات کشاورزی از مرز مهران

رشد 38 درصدی صادرات محصولات کشاورزی از مرز مهران