مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-12اقتصادي

فرصت یکماهه نظام مهندسی برای ارسال ضوابط ارجاع کار نظارت به مهندسان ناظر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار مصوبه «ضوابط ارجاع کار نظارت به مهندسان ناظر» را برای اجرا به سازمان نظام مهندسی ساختمان ابلاغ کرد.

- رییس هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار مصوبه ضوابط ارجاع کار نظارت به مهندسان ناظر را برای اجرا به سازمان نظام مهندسی ساختمان ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار مصوبه ضوابط ارجاع کار نظارت به مهندسان ناظر را برای اجرا به سازمان نظام مهندسی ساختمان ابلاغ کرد.

در بخشی از نامه احسان خاندوزی که 16 مرداد امسال آنرا ابلاغ کرده، آمده است؛ سازمان نظام مهندسی ساختمان موظف است یکماه پس از ابلاغ مصوبه ضوابط ارجاع کار نظارت به مهندسان ناظر را به دبیرخانه هیئت مقررات زدایی ارسال کند.

سازمان نظام مهندسی ساختمان همچنین موظف است سامانه واحد و کشور ارجاع کار نظارت به مهندسان ناظر را طراحی و اجرا کند.

از 9 ماه پس از ابلاغ این مصوبه ارجاع کار نظارت به مهندسان ساختمان باید صرفاً از طریق سامانه واحد و کشوری ارجاع، انجام شود.

سازمان نظام مهندسی ساختمان موظف است دستورالعمل این سامانه را طی 2 ماه پس از ابلاغ، تصویب و به دبیرخانه هیئت مقررات زدایی ارسال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت یکماهه نظام مهندسی برای ارسال ضوابط ارجاع کار نظارت به مهندسان ناظر

فرصت یکماهه نظام مهندسی برای ارسال ضوابط ارجاع کار نظارت به مهندسان ناظر