مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 00:102023-08-06اجتماعي

پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین 1402 از هفته آینده آغاز می شود


اعزام زائران اربعین از 27 مرداد آغاز می شود و بسیاری قصد سفر زمینی به عراق و استفاده از وسایل حمل و نقل جاده ‎ای را دارند.

مدیرکل حمل‏ و نقل جاده ای می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با توجه به محدودیت پروازی در ایام اربعین، بیش از 95 درصد زائران به صورت زمینی به عراق سفر می کنند.

اعزام زائران اربعین از 27 مرداد آغاز می شود و تا 20 شهریور ادامه دارد.

برخی از زائران با خودروی شخصی و برخی دیگر با وسایل حمل و نقل عمومی به مرزها مراجعه می کنند تا بتوانند در مسیر پیاده روی اربعین حرکت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من با راه اندازی کمپینی خواستار ارائه خدمات حمل و نقل بهتر به زائران اربعین شده اند.

(اینجا بخوانید) آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین 1402 از هفته آینده داریوش باقرجوان، مدیرکل حمل‏ و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل‏ و نقل جاده ‏ای با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین می گوید: برنامه ریزی ها در ستاد مرکزی اربعین در حال انجام است و در نظر داریم از هفته آینده پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین 1402 را آغاز کنیم.

وی با اشاره به کرایه اتوبوس های اربعین از شهرهای مختلف به مرزهای زمینی می افزاید: بلیت اتوبوس ها با نرخ مصوب عرضه می شود که البته تنظیم بازار در این زمینه نرخ گذاری می کند و هزینه هر مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین 1402 از هفته آینده آغاز می شود

پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین 1402 از هفته آینده آغاز می شود