مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-22سياسي

تردد ایمن زائران اربعین با ترغیب و تمهید برای ماندگاری سفر


معاون گردشگری کشور اقدام برای مدیریت بازگشت زائرین اربعین را با ترغیب برای افزایش طول سفر جهت انجام سفری ایمن و کاهش تلفات احتمالی، در دستور کار 23 دستگاه اجرایی عضو ستاد قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، علی اصغر شالبافیان با حضور در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که با حضور نمایندگان از 23 دستگاه عضو و مشارکت مجازی مسئولین ادارات کل 31 استان در محل معاونت گردشگری برگزار شد، گفت: این نشست با دو محور بررسی اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو در ایام اربعین و تعطیلات پایانی ماه صفر تشکیل شده است.

او افزود: خوشبختانه موضوع اربعین به یک پدیده انسجام بخش و محور هماهنگی و همکاری دستگاه ها در طول سالیان اخیر تبدیل شده است و در پی تعامل حاصل بسیاری از حوزه های زیرساختی و محورهای مواصلاتی در استان های جنوب شرق همانند سیستان و بلوچستان تا استان های شمال غرب و جنوبی تقویت شده اند.

این دستاوردها که اغلب در استان های کم برخوردار محقق شده است از برکات اربعین حسینی در داخل کشور به شمار می آید.

معاون گردشگری اظهار کرد: علیرغم آن که موضوع اربعین در ستاد مرکزی اربعین با محوریت وزارت کشور پیگیری می شود اما با تجمیع ظرفیت دستگاه های اجرایی مشارکت مستمری با اعضای ستاد مرکزی هماهنگی سفر و اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد ایمن زائران اربعین با ترغیب و تمهید برای ماندگاری سفر

تردد ایمن زائران اربعین با ترغیب و تمهید برای ماندگاری سفر