مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 21:102023-08-20سياسي

همایش نازدانه های حسینی چهارشنبه شب در تربت حیدریه برگزار می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تربت حیدریه از برگزاری همایش نازدانه های حسینی در چهارشنبه هفته جاری در تربت حیدریه خبرداد.

- حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان در گفت و گو با خبرنگار فارس درتربت حیدریه اظهار کرد: به مناسبت روز پنجم صفر سالروز شهادت حضرت رقیه (س) همایش نازدانه های حسینی با محوریت راه اندازی پویش دختران وخانواده ها چهارشنبه شب در حدفاصل چهاراه بازار روز و میدان معلم برگزار می شود.

وی گفت : در این همایش تبیین روشنگری در بین بانوان و مادران در خصوص تربیت فرزند و ترویج سبک زندگی دینی در بین خانواده ها مد نظر بوده ومطالب مورد نیاز در حوزه الگوگیری از ائمه معصومین (ع) در تربیت نسل حسینی ارائه می شود.

فاطمیان تاکید کرد: اهل بیت پرچمدار تبین و روشن کردن راه حق بودند و باید درباره فرهنگ حسینی و مجاهدت های روشنگرانه حضرت زینب (س) وحضرت رقیه (س) با جامعه حرف بزنیم.

وی افزود : امام حسین علیه السلام همه هستی و توان خود را پای دین خدا آورد تا مردم را از تباهی و ظلمت به سوی نور هدایت کند و آنچه از زندگی حضرت رقیه (س) فهمیده می شود این است که این فرزند خردسال اما بلند مرتبه امام  حسین علیه السلام، الگوی کامل تربیت فرزند در فرهنگ دینی ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش نازدانه های حسینی چهارشنبه شب در تربت حیدریه برگزار می شود

همایش نازدانه های حسینی چهارشنبه شب در تربت حیدریه برگزار می شود