مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:322023-08-15اجتماعي

مشاهده خرس قهوه ای در ارتفاعات جنگلی فومن + ویدیو


محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست فومن در ارتفاعات جنگلی گیلوندرود در حوزه استحفاظی این شهرستان یک قلاده خرس قهوه ای بالغ را مشاهده کردند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست فومن در ارتفاعات جنگلی گیلوندرود در حوزه استحفاظی این شهرستان یک قلاده خرس قهوه ای بالغ را مشاهده کردند.

حمزه عشوری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: محیط بانان یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان فومن به همراه یکی از همیاران محیط زیست در ارتفاعات جنگلی گیلوندرود در حوزه استحفاظی این شهرستان در حین گشت و کنترل در مناطق تحت مدیریت، یک قلاده خرس قهوه ای بالغ را مشاهده و لحظاتی از این گونه ارزشمند تصویربرداری کردند.

وی افزود: خرس قهوه ای از جمله گونه های مهم و حساس بوده که در سال های اخیر جمعیت آن کاهش یافته و به همین دلیل جهت حفظ و احیای نسل آن توسط سازمان حفاظت محیط زیست برنامه ملی حفاظت از این گونه تهیه و تدوین شده است.

عشوری خاطرنشان کرد: استان گیلان به لحاظ شرایط خاص جغرافیایی و اقلیمی از جمله مناطق مهم کشور برای زیست این گونه محسوب می شود و در تمامی مناطق جنگلی این استان پراکنش دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان تصریح کرد: از مردم درخواست می کنیم در صورت مشاهده گونه های ارزشمندی نظیر پلنگ، خرس قهوه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده خرس قهوه ای در ارتفاعات جنگلی فومن + ویدیو

مشاهده خرس قهوه ای در ارتفاعات جنگلی فومن + ویدیو