مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-09اجتماعي

معاون حوزه های علمیه : 6 هزار طلبه طی سه سال گذشته وارد آموزش و پرورش شده اند


«حسین ملانوری» معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور در مورد طرح امین در مدارس توضیح داد: در سال های اخیر طرح امین با سرعت خوبی پیش رفته است؛ - حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور در مورد طرح امین در مدارس توضیح داد: در سال های اخیر طرح امین با سرعت خوبی پیش رفته است؛ در ماه های سال گذشته پس از احصا و پالایش آمارها به عدد 21 هزار طلبه در طرح امین که در مدارس آموزش و پرورش فعالیت می کنند، رسیدیم.

  معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه گفت: در سه سال گذشته حدود 6 هزار نفر از طلبه های خواهر و برادر از طریق ماده 28 و آزمون استخدامی، پس از طی دوره های آموزشی وارد آموزش و پرورش شده اند.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا؛ حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور در مورد طرح امین در مدارس توضیح داد: در سال های اخیر طرح امین با سرعت خوبی پیش رفته است؛ در ماه های سال گذشته پس از احصا و پالایش آمارها به عدد 21 هزار طلبه در طرح امین که در مدارس آموزش و پرورش فعالیت می کنند، رسیدیم.

    معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه تصریح کرد: اینکه سال تحصیلی جدید، چه تعداد طلبه راهی مدارس می شوند و فعالیت های ما گسترش پیدا می کند یا کاهش؛ همه این موارد به تصمیمات و نظرات شورای عالی بستگی دارد که بودجه را تعیین می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون حوزه های علمیه : 6 هزار طلبه طی سه سال گذشته وارد آموزش و پرورش شده اند

معاون حوزه های علمیه : 6 هزار طلبه طی سه سال گذشته وارد آموزش و پرورش شده اند